Share
14 May, 2018

Adecco kiest voor persoonlijke, authentieke aanpak


In de nieuwe merkcampagne van uitzendorganisatie Adecco staan echte mensen centraal. Mensen die bij of voor Adecco werken. De grootste uitzender ter wereld kiest hiermee voor een persoonlijke, authentieke aanpak en benadrukt: er is nog zoveel meer dan werk.

Stijlbreuk verzorgde het design en de ontwikkeling van de maatwerk WordPress campagne website.

De campagne laat Armine, Kees, Roel, Janne en Usam aan het woord, allen in een eigen persoonlijke video. Ze vertellen wat hen drijft in hun werk. Want natuurlijk werken mensen om geld te verdienen, maar volgens Adecco is er nog zoveel meer.

De grootste uitzender ter wereld kijkt naar de achterliggende motivatie van iemand die werk zoekt. Doe je het zoals Kees om jezelf te kunnen zijn in je vrije tijd? Of zoals Armine om wat goeds terug te doen voor de wereld? Of zoals Roel voor je familie? Alle verhalen komen bij elkaar op de website meerdanwerk.adecco.nl. Hier zijn de volledige achterliggende gedachten van alle medewerkers aan de campagne te vinden.

‘Organisatie van en voor mensen’

Babs van de Voort, Marketing Director The Adecco Group Nederland over de campagne: “Adecco is een organisatie van mensen, voor mensen. Met deze campagne willen we benadrukken dat wij verder kijken dan het invullen van een vacature. Wij kijken naar wat past, nu en in de toekomst. Adecco doet altijd haar best om zo goed mogelijk mee te denken met haar medewerkers en kandidaten, voor ons is dat #meerdanwerk.”

Credits

Concept: CONSPIRACYSINC
Design & development: Stijlbreuk
Videoproductie: Full Frame
Media: Bestoked
Coördinatie & project: Marloes Grimbergen
Strategie: Nathalie van ‘t Klooster

Strategie en concept
Share

Gerelateerd nieuws

Nieuw: Losha, de productiviteit app voor teams die Dropbox gebruiken.

Snel innoveren met API-based web applicaties: ProFit Gym Club App